PROHLÁŠENÍ po GP Rakouska 2025

Týmy tentokrát měly co vysvětlovat a k čemu se vyjadřovat. Úvodní kolize, tvrdý souboj obou McLarenů, další drobné incidenty, ale tako překvapivá, leč zasloužená umístění pilotů, jimž se dosud příliš nedařilo. Co tedy říkali piloti a zástupci týmů po závodě na Red Bull Ringu?

McLAREN

Lando Norris, 1. místo:
S výsledkem jsem velmi spokojený, double je pro tým perfektní umístění. Oscar a já jsme svedli skvělou bitvu, která byla velmi zábavná, a byli jsme schopni maximalizovat rychlost vozu a strategii. Děkuji týmu za vylepšení a veškerou práci, která nás dostala do bodu, kde jsem mohl jet naplno. A teď k mému nejoblíbenějšímu víkendu v roce, na Silverstone.

Oscar Piastri, 1. místo:
Intenzivní závod. Jsem rád, že jsme předvedli dobrý souboj a získali double. Po solidním startu jsem byl blízko vítězství, ale bylo těžké se posunout a po první zastávce znovu stáhnout ztrátu. Velké poděkování patří týmu za skvělé auto. Mít rychlost k tomu, abychom se odpoutali od pole a zároveň bojovali proti sobě, bylo působivé, máme být na co hrdí. A teď na Silverstone.

Andrea Stella, šéf týmu
Perfektní zakončení vyrovnaného víkendu a pěkný způsob, jak se po náročném týdnu v Kanadě odrazit ode dna. Bylo to možné díky skvělé práci týmu na trati a také díky úžasnému úsilí všech v továrně dodat upgrade, který z MCL39 udělal rychlejší vůz.
Závodění mezi Landem a Oscarem bylo dnes skvělé: férové, napjaté v několika okamžicích, ale se vzájemným respektem. To je přesně to, co chceme vidět mezi našimi piloty. Lando zajel perfektní víkend s dominantní pozicí z pole-position; dokázal ji proměnit ve své třetí vítězství v sezóně. Oscar si vydobyl pozici na startu, předjel Charlese Leclerca a poté zůstal během prvního stintu hned za Landovou převodovkou a byl velmi blízko až do konce závodu.
Užijeme si tento okamžik, ale ne dlouho, protože naše pozornost se musí přesunout na britskou Grand Prix. V našem domácím závodě chceme další silný výkon, pro naše technické a komerční partnery; především pro naše četné fanoušky v Silverstonu, kteří s námi jsou po celou dobu na této pozoruhodné cestě.

FERRARI

Charles Leclerc, 3. místo:
Z hlediska týmu hodnotím náš víkend opravdu dobře. Přivezli jsme nějaká vylepšení, která nám pomohla udělat krok vpřed a začít stahovat ztrátu na McLaren. Bohužel dnes byli prostě rychlejší. V první zatáčce jsem se chtěl přiblížit Landovi, ale tím se otevřely dveře pro Oscara. Dokázal mě předjet a dostat se na druhé místo. V prvním stintu jsem hodně tlačil a měl jsem docela velkou degradaci, ale to je součást hry. Dnes ničeho nelituji. Dal jsem do toho všechno a vytěžil ze závodu maximum. Budeme i nadále tvrdě pracovat na dalším pokroku s cílem dostat se zpět na nejvyšší stupínek. To je naše hlavní priorita a celý tým si to zaslouží.

Lewis Hamilton, 4. místo:
Pro tým to byl solidní víkend – pokračovali jsme ve zlepšování našeho kvalifikačního tempa a tým po celou dobu odváděl skvělou práci. Neměli jsme očekávané závodní tempo, ale i tak odjíždíme se solidními body a pódiem, na což můžeme být hrdí. Data pečlivě analyzujeme, abychom zjistili, kde lze provést zlepšení. Děkuji všem na trati a v továrně za jejich tvrdou práci a odhodlání. Zůstáváme soustředění a těším se na svou první domácí Grand Prix s Ferrari.

Jerôme d’Ambrosio, zástupce vedoucího týmu
S tímto výsledkem můžeme být spokojeni. Fred už nějakou dobu říká, že prostě musíme dát všechno dohromady a mít čistý víkend a to jsme udělali. Oba naši jezdci měli velmi podobné tempo. Je zřejmé, že ztráta na McLaren je stále velká, zejména během závodu, ale budeme dál usilovat, abychom ji stáhli. Rozdíly mezi týmy se závod od závodu mění, takže se musíte soustředit jen na sebe a udělat to nejlepší, co můžete. Dnes jsme se posunuli zpět na druhé místo v Poháru konstruktérů, i když s extrémně malým rozdílem; všichni v týmu chtějí dál tlačit, abychom se ještě víc zlepšili a byli.
Co se týče zastupování Freda, realita je taková, že v týmu máme spoustu dobrých lidí, kteří vědí, co dělají, takže se tvlastně nic nezměnilo. Tým fungoval dobře a závod byl z našeho pohledu docela přímočarý.

MERCEDES

George Russell, 5. místo:
Tento víkend jen potvrdil silné a slabé stránky naší W16. Když je příliš horko, máme tendenci podávat nedostatečné výkony a opravdu se nám nedaří držet krok s tempem lídrů. Můj výsledek je maximum, které jsem byl dnes schopen zajet. Skončit minutu za vítězným jezdcem ukazuje porci práce, kterou musíme udělat. Naštěstí víme, kde se musíme zlepšit, a budeme na tom tvrdě pracovat.
Nyní se rychle přesuneme k příštímu víkendu. Loňský Silverstone byl opravdu dobrý závod. Získal jsem pole-position a před odstoupením ukázal dobrý potenciál. Tým si v britské Grand Prix vede opravdu dobře, takže doufejme, že to budeme moci znovu zopakovat. Držím palce, aby podmínky byly o něco chladnější než tento víkend a mohli jsme se vrátit do boje o stupně vítězů.

Kimi Antonelli, kolize:
Jsem velmi zklamaný z toho, co se dnes stalo. Po startu jsem se jen snažil udržet svou startovní pozici, ale udělal jsem chybu při nájezdu do třetí zatáčky a to mě stálo hodně. Nebrzdil jsem příliš pozdě, ale poté, co jsem se pokusil vyhnout Lawsonovi jsem zablokoval zadní brzdy. Pak se totéž stalo i s předními a nemohl jsem se vyhnout srážce s Verstappenem.
Netuším, jak by se náš závod vyvíjel, takže se týmu omlouvám. Také se chci omluvit Maxovi, že jsem mu zkazil závod. Byla to velká chyba a vím, že bez ní jsem mohl bojovat o dobrý výsledek. Naštěstí nás příští víkend čeká další závod, takže se už plně soustředím na Silverstone.

Toto Wolff, šéf oddělení Mercedes-Benz Motorsport
Dnes se věci nevyvíjely podle našich přání a očekávání. Chyba, kterou udělal Kimi, byla nešťastná, ale takové je závodění. Nyní musíme analyzovat, co se stalo, abychom lépe porozuměli tomu, proč se pneumatiky zablokovaly tak, jak k tomu došlo. Škoda nejen pro Kimiho a nás jako tým, ale také pro Maxe, ale někdy to je prostě součást závodění.
George prožil osamělý závod. Nakonec maximalizoval vůz, ale nebyl ohrožen těmi za ním, ale také neměl rychlost, aby vyzval Ferrari nebo McLareny před sebou. Limitujícím faktorem je pro nás abrazivní asfalt, delší zatáčky a vysoké teploty. Tomu jsme dnes čelili, ale ona zřetelná mezera byla příliš velká na to, abychom ji zredukovali pouze na tyto tři prvky. Podíváme se na všechna data a najdeme řešení. Naštěstí se příští víkend vrátíme na Silverstone. Míříme tam sebevědoměji, protože nižší teploty by nám měly pomoci k lepším výkonům a v posledních letech jsme zde byli konkurenceschopní.

Verstappen a Antonelli si měli co vysvětlovat… (F1.com)

VISA CASH APP RB

Liam Lawson, 6. místo:
Skvělý víkend, vše jsem provedl dobře. Zatím to byla náročná sezóna s velkým potenciálem a v tomto závodě jsem byl rychlý tam, kde na tom záleželo; dnes se mi to podařilo dotáhnout do konce. Po prvním kole jsem si myslel, že je konec, ale tým udělal odvážné rozhodnutí se strategií jedné zastávky, vyšlo to perfektně. Patří jim plná čest, v zákulisí pracovali neuvěřitelně tvrdě a jsem na ně velmi hrdý. Vůz byl po celý víkend opravdu rychlý, neustále tlačíme a děláme drobné úpravy, aby byl pohodlnější. Cílem je nyní přenést tuto dynamiku do zbytku sezóny. Musíme si z toho vzít pozitiva, dál bojovat a dál získávat body.

Isack Hadjar, 12. místo:
Frustrující den. Odjel jsem velmi dobrý závod a 15 kol před koncem závodu jsem držel bodovanou příčku. Strategie fungovala velmi dobře a cítil jsem solidní rychlost. Bohužel jsem v první zatáčce trochu poškodil podlahu a od té doby jsem ztrácel více než 1 sekundu na kolo, takže to pro mě byl rozhodně těžký konec. Je to škoda, protože bez tohoto poškození a poté, co Liam skončil na šestém místě jsme mohli mít pro tým dvojnásobný bodový zisk. Celkově tým tento víkend odvedl opravdu dobrou práci, když vezmeme v úvahu rychlý obrat z pátku na sobotu, takže dobrá práce ode všech. Těším se, až se za pár dní vrátím k závodění v Silverstonu.

Laurent Mekies, šéf týmu
Z Kanady jsme odjížděli s trochu hořkou pachutí, v tak těsném středu pole každá malá chyba stála hodně. Když jsme přijížděli do Rakouska, chtěli jsme před neuvěřitelným publikem na Red Bull Ringu předvést dobrý výsledek. Tento okruh je místem světové třídy a závodění zde je pro nás jako návrat domů.
Dnešní závod začal tím, že Liam startoval ze třetí řady díky včerejšímu výjimečnému výkonu; ukázal dobrou rychlost. Nikdy není snadné startovat v novém týmu uprostřed sezóny a on potřeboval čas, aby si zvykl na náš vůz. Včerejší skvělá kola ukazují pokrok, který dělá společně s týmem. Isackova startovní pozice neodrážela jeho skutečný potenciál. na krátkém, ale náročném okruhu opět prokázal svou rychlost, kde zlomek sekundy může výrazně rozhodnout o pořadí. Závod byl neuvěřitelným soubojem na rozpálené trati.
Po prvním kole, kdy se oba naše vozy zapletly do incidentů a ztratily nějaké pozice, to nevypadalo příliš dobře. Od té chvíle Liam i Isack zajeli neuvěřitelný závod, Liam s jednou zastávkou, zatímco většina startovního pole zvolila 2 zastávky, což nám umožnilo probojovat se zpět na samý vrchol středu pole. Rychlost v závodě byla skvělá, Liam byl nezastavitelný a skvěle se dokázal dlouho bránit Fernandovi. Pokud jde o Isacka, šlo pouze o nějaké úlomky, které nasbíral v druhé části závodu; zabránily nám v dosažení dvojnásobného bodovaného umístění, protože vůz ztratil značné množství přítlaku.
Je to zasloužená odměna za neúnavnou tvrdou práci všech žen a mužů ve Faenze a Milton Keynes. Věříme, že jdeme správným směrem. Silverstone je za rohem a my se těšíme na další napínavou domácí Grand Prix. Velká cena Velké Británie je vždy vyprodaná podívaná a my se budeme snažit předvést našim fanouškům a zaměstnancům opět solidní výkon

ASTON MARTIN

Fernando Alonso, 7. místo:
Po startu z druhé desítky jsem opravdu šťastný, že jsem dnes v Rakousku bodoval. Naše strategie jedné zastávky fungovala opravdu dobře. Dnes ráno jsem si tím kvůli horku nebyl jistý, ale vyplatila se a tým udělal správné rozhodnutí. Po celý závod jsem byl schopen používat DRS a v posledních kolech jsem měl trochu štěstí – jedno kolo navíc by bylo příliš. Je skvělé zakončit náročný víkend na vysoké úrovni a hlad týmu je jasně vidět. Přenesme si tuto dynamiku příští týden do Silverstonu.

Lance Stroll, 14. místo:
Už když jsme sem přijížděli, dobře jsme věděli, že tu byl vždy obtížný víkend. Ve volných trénincích jsme ukázali nějaké první známky slušného tempa, ale po zbytek víkendu jsme nedokázali ve vyšších teplotách udržet pozitivní dynamiku. Začátek závodu byl dnes hodně náročný, také jsem se na začátku potýkal s degradací pneumatik a kvůli tomu jsem musel upravit strategii. Budeme se na to muset podívat a využít nadcházející dny k přípravě na Silverstone.

Mike Krack, závodní ředitel
Dobře naplánovaná a provedená strategie jedné zastávky nám dnes odpoledne pomohla zajistit bodované místo. Fernando zvládl plán s pneumatikami perfektně a využil dobré pozice na trati hned za Lawsonem. Nebyla to snadná strategie, ale čest Fernandovi a týmu, že fungovala. Lance tvrdě tlačil na pilu a zapojil se do několika soubojů napříč startovním polem, ale trpěl vysokou degradací pneumatik a body pro něj byly dnes nedosažitelné. Naše pozornost se nyní obrací k Velké ceně Velké Británie, která se koná již za několik dní. Budeme se snažit získat více bodů v našem domácím závodě.

KICK SAUBER

Gabriel Bortoleto, 8. místo:
To byl závod! Jsem nadšený, že jsem získal své první body ve formuli 1, zejména proto, že jsme také dosáhli dvojnásobného bodového zisku. Byl to úžasný závod – super intenzivní od začátku do konce a jsem opravdu hrdý na to, co jsme dnes společně jako tým dokázali. Tempo bylo silné, strategie fungovala správně a celý tým odvedl neuvěřitelnou práci. Dali jsme víkend dohromady, zůstali jsme v každém okamžiku ostří a konečně jsem získal své první body. Důkaz toho, jak velký pokrok jsme udělali a čeho jsme schopni, když vše klapne. To je ale jen začátek: pro mě to znamená neustále se posouvat, zlepšovat se a usilovat o ještě větší výsledky. Bitva s Fernandem na konci byla zábavná – nic jsem mu neusnadnil. Ale dnešek byl opravdu o týmu a o tom, abychom společně udělali tento důležitý krok vpřed.

Nico Hülkenberg, 9. místo:
Je to skvělý pocit být potřetí v řadě na bodech – zejména po včerejší těžké kvalifikaci. Dnes jsem předvedl solidní závod: agresivní strategie, brzká první zastávka a podařilo se mi šetřit pneumatiky a zároveň udržet dobré tempo. To se vyplatilo. Vždy jsem se cítil ještě jistější díky našemu závodnímu tempu a dnes jsme byli schopni využít této příležitosti naplno. Od Barcelony jsme našli lepší vyvážení vozu a posun ve výkonnosti. To je povzbudivé. Třikrát za sebou jsme prokázali konzistentně dobrý výkon na různých typech tratí. Dvojnásobný bodový příděl pro tým je fantastický výsledek a jsem opravdu šťastný, že Gabi získal své první body ve formuli 1. Velká gratulace, je zasloužená. Dalších šest bodů v kapse, šťastný tým a pozitivní dynamika. Pokračujme v úsilí.

Jonathan Wheatley, šéf týmu
Fantastický výsledek pro tým. Nico se stal prvním jezdcem Sauberu po Valtterim v roce 2022, také bodoval ve třech po sobě jdoucích závodech – a je to teprve poosmé v naší 32leté historii, kdy se jezdec vyšplhal z 20. nebo nižšího místa a skončil v první devítce. Nebyli jsme tu v TOP8 od roku 2001, takže tento výsledek je pro tým něčím velmi speciálním.
Gabrielova strategie začínala na středně tvrdých a ukázal dobré tempo, ale bohužel se dostal do provozu a ke konci musel udělat místo McLarenu, jinak si myslím, že mohl skončit výše. Po celý víkend předváděl působivou rychlost, konzistenci a své první body ve formuli 1 si opravdu zaslouží. S Nicem jsme zvolili odvážný přístup ve strategii měkká–střední–střední a jeho chytrá jízda nám v roce 2025 přinesla první dvojité bodové umístění.
Obrovské uznání patří všem v továrně – Mattia a celý tým odvedli při zavádění těchto vylepšení vynikající práci. Nástroje spolu dobře korelují, vůz reaguje a tým plní stále vyšší standardy. Z Rakouska odjíždíme na Silverstone nabití energií a připraveni bojovat o každé místo a každý bod

HAAS

Esteban Ocon, 10. místo:
Jsem velmi šťastný, když se podívám, kde jsem byl v kvalifikaci, je to skvělé zotavení celého týmu. Získal jsem bod útěchy, ale znamená to hodně; je to známka, že máme opravdu dobrý závodní vůz, jen v kvalifikaci potřebujeme trochu víc, snažit se získat trochu více výkonu. Vůz byl velmi solidní a spolehlivý a já za to týmu děkuji, protože jsem na konci bojoval na zajímavých pozicích. Dnes to bylo těžké závodění, jaké se mi líbí, ale možná to bylo trochu příliš těžké a mohlo nás to stát mnohem víc – měli bychom být spokojeni s bodem.

Oliver Bearman, 11. místo:
Celkově to byl dobrý závod, slušně jsem se zlepšil. Úvodní stint na měkkých pneumatikách jsem měl dobrý, ale na dalších dvou sadách pneumatik jsem měl hodně práce. V prostředním stintu jsem se opravdu trápil a to byl okamžik, kdy se můj závod rozpadl. Závěrečná jízda byla o něco lepší, ale musel jsem poměrně brzy přejít na středně tvrdé, takže to byl další dlouhý stint. Celkově jsem rád za pokrok, který jsme udělali, dnes jsme měli dobré závodní tempo.

Ayao Komatsu, šéf týmu
Postoupit takhle dopředu ze sedmnáctého místa je pozitivní, obvykle velmi dobrý výsledek. Co není tak dobré, že u Estebana jsme mohli postupovat ještě lépe. Jeho jízda byla opravdu dobrá, první a druhý stint tak silné, že mám pocit, že jsme možná zajeli k první zastávce příliš brzy. Tím jsme se připravili o šanci jet závod na jednu zastávku; myslím, že s jeho šetřením pneumatik a rychlostí jsme to mohli udělat. Ollieho první stint na měkkých pneumatikách byl dobrý a zastávka v boxech také, ale v druhém na tvrdých pneumatikách prostě neměl rychlost a propadl se dozadu. Tomu zatím nerozumíme, takže se na to musíme podívat. Je dobré, že jsme získali bod, ale naši soupeři získali více, takže v Silverstonu máme co dohánět. Pro příští závod máme nový balíček, takže z něj musíme vytěžit maximum – desetina je velký rozdíl.

ALPINE

Pierre Gasly, 13. místo:
Nakonec se tým dočkal velkého zklamání. Máme toho hodně k pochopení a analýze, protože jsem celý závod cítil nedostatek přilnavosti a ve všech stintech se opravdu trápil. Nejsem si jistý proč, možná nějaké poškození auta, možná ne, ale musíme to podrobně přezkoumat, protože to bylo velmi dlouhé odpoledne a frustrující výsledek. Měl jsem velmi dobrý start, na konci prvního kola jsem se dostal až na šesté místo. Poté už není moc co komentovat, kromě toho, že to byl obtížný závod. Nyní se rovnou přesouváme do Silverstonu na domácí závod v Enstone. Je to vždy fantastická soutěž a těším se na ni, tentokrát s cílem odrazit se od tohoto náročného víkendu.

Franco Colapinto, 15. místo:
Horké a frustrující odpoledne. Měl jsem dobrý start, ale jak závod pokračoval, trápil jsem se s vozem a vyvážením, což v týmu opravdu nefungovalo. Dnes nám chyběla rychlost a s pneumatikami při vysoké degradaci jsme se trápili více než obvykle. Momentálně nevíme proč, takže si musíme společně jako tým sednout a pečlivě to přezkoumat. Měl jsem incident s Cunodou ve čtvrté zatáčce; ten mě trochu zbrzdil a ztratil jsem nějaký čas. Juki za mnou přišel a omluvil se, ale je to škoda, protože auto se po kontaktu chovalo jinak, potenciálně kvůli nějakému poškození. Do Silverstonu zbývá krátký čas, vrátíme se do továrny v Enstone a budeme tvrdě pracovat s cílem vrátit se příští víkend v domácím závodě silnější.

Flavio Briatore, poradce týmu
Nakonec jsme ztratili půdu pod nohama ve prospěch našich přímých rivalů v šampionátu. V dalším závodě jsme nezískali body a upřímně řečeno, tato úroveň výkonu je stále více znepokojující. Zatímco včera byl vůz rychlý a docela dobře jsme mohli mít oba vozy v Q3, neděle pro nás byla velmi odlišným příběhem a je důležité, abychom pochopili, proč tomu tak je; zejména pokud chceme letošní sezónu z této obtížné pozice otočit.

RED BULL

Juki Cunoda, 16. místo:
Zaprvé se omlouvám Francovi, kontakt s ním byl zbytečný, byla to moje chyba a omlouvám se svému týmu za škody, které jsem způsobil, také za čas, který nás to stálo. Byl to špatný den a nejsem si jistý, co právě teď dělám špatně, je těžké najít důvod, proč v tomto autě nemůžu věci zvládat správně. Tempo na jedno kolo se zlepšuje, ale pokud jde o rychlost při dlouhých jízdách, mám pocit, že pneumatiky se kolo od kola velmi rychle zhoršují. Zdá se, že trať žere pneumatiky a je opravdu těžké zjistit proč. Chci se na to se svým týmem podívat a více prozkoumat, abych našel jiný přístup. Opravdu se snažím; věci hlouběji analyzuji a budu tvrději pracovat v nalezení příčin. Potřebuji se soustředit na sebe a chci se zlepšit. Je to velmi frustrující, ale nacházím se v takové situaci a musím si ji vyřešit sám. Zároveň musím najít klíč k nalezení výkonu, ať už jde o techniku nebo přístup k tomuto vozu.

Max Verstappen, kolize:
Incident s Kimim v prvním kole byl nešťastný, ale nikdo nedělá takové věci schválně. Věděl jsem, že to byla nehoda. Omluvil se mi, když jsme se vraceli z trati a poté přišel do mého pokoje, aby se znovu omluvil, vycházíme spolu velmi dobře, je to úžasný chlap a super talentovaný řidič.
Šesté místo pro Liama je fantastické. Bohužel pro nás tento víkend nepřinesl mnoho pozitiv a i když jsme měli včera smůlu se žlutou vlajkou v kvalifikaci a dnes s kolizí, po celou dobu nám chyběla rychlost. Podíváme se na vše, co jsme v tomto víkendu dělali; vím, jak tvrdě tým pracuje – potřebujeme lépe porozumět vozu. V minulosti jsme na této trati předvedli několik úžasných výkonů a jsem nejvíce zklamaný z výsledku před domácím publikem, ale budeme se i nadále snažit dělat to nejlepší a moje mentalita a soustředění se nezmění.

Christian Horner, šéf týmu
Byl to pro nás hrozný závod a zoufalá smůla pro Maxe, že byl vyřazen už ve třetí zatáčce, když neudělal nic špatně; měl dobrý start a sunul se dopředu. Je to škoda, nemyslím si, že bychom dnes ohrozili s McLareny, ale závodili bychom docela tvrdě s Ferrari. Jukim opět neměl skvělý závod, měl poškozené přední křídlo, penalizaci a tak dále, bohužel pro nás to byl víkend, na který musíme zapomenout.

WILLIAMS

Alex Albon, odstoupil:
Velmi frustrující den. Měli jsem skvělý start a trochu štěstí, protože jsem těžil z potíží soupeřů, ale byl jsem ve správný čas na správném místě. Auto bylo dobré, pěkně jsem předjel Pierra a vzdaloval se vozům za námi. Pak jsem narazil na problém, který vypadá podobně jako v Kanadě, ale musíme ho přezkoumat. Tři odstoupení v řadě a je to stejné auto jako na začátku roku, takže musíme zjistit, proč bylo tehdy spolehlivější. Možná jsou to teploty, v takových závodech trpíme. Nemůžeme si dovolit, aby se to stalo v Silverstonu, protože je to pro nás dobrá trať a dnes jsme přišli o body, takže se musíme hluboko ponořit a najít řešení.

Carlos Sainz, neodstartoval:
Včera příliš mnoho problémů, dnes příliš mnoho problémů. Tento víkend jsem nemohl ukázat skutečnou rychlost, o níž jsem přesvědčen, a působí mou frustraci. Je však čas zůstat soustředěný a pracovat ještě tvrději jako tým, abychom se z tohoto složitého období poučili a odrazili se ode dna. Jsem si plně jistý, že pokud se nám podaří zajet čisté víkendy, brzy se dostaví lepší výsledky. Na řadě je náš domácí závod v Silverstonu, takže se budeme snažit z něj vytěžit maximum!

James Vowles, šéf týmu
Velké zklamání. Dnes jsme měli rychlost na to, abychom pohodlně skončili šestí, a přesto končíme s dvojím odstoupením. Měli jsme dva různé problémy; je třeba je analyzovat, abychom se ujistili, že je do budoucna napravíme. Jsme na dobré cestě ke stavbě rychlého auta, ale ještě nejsme kompletní, pokud jde o provoz a spolehlivost. V této sezóně máme před sebou 13 závodů a ty budou klíčové, abychom vybudovali platformu a schopnosti k ujištění, že jak se posouváme na startovním roštu a stáváme se rychlejšími a rychlejšími, jsme schopni bojovat vpředu s těmi nejlepšími.

Share this post

Comments (4)

  • tom11 Reply

    Splnil se mi sen. Oba kluci od McL jsou první!😉

    30 června, 2025 at 5:49 am
    • RoBertino Reply

      Tak to letos budeš snít hodně často…

      30 června, 2025 at 9:08 am
      • tom11 Reply

        tak to dík, když kvůli mě napíšeš oba dva na první flek 😀

        30 června, 2025 at 9:55 am

Napsat komentář: tom11 Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *