PROHLÁŠENÍ po GP Belgie – 2025

Skoro se zdálo, že se bude opakovat rok 2021 a čekání dospěje do nepovedeného závěru, ale letos si počasí dalo říci. Jak na předpokládaný mokrý a nakonec vlastně téměř suchý závod reagovali piloti a zástupci týmu? Zdaleka všichni neměli důvod k nadšení…

McLAREN

Oscar Piastri, 1. místo:
Skvělý pocit vyhrát jeden z mých oblíbených závodů. Věděl jsem, že první kolo je pravděpodobně mou nejlepší šancí na vítězství, takže jsem se odhodlal a podařilo se mi to zvládnout, na což jsem hrdý. Zbytek závodu jsem pak zvládl opravdu dobře. Ke jsem se na středně tvrdých pneu trochu trápil, ale cítil jsem, že to mám pod kontrolou. Děkuji týmu za to, že tento víkend připravil skvělý vůz. Na Maďarsko se těším.

Lando Norris, 2. místo:
Dobrý výsledek pro tým a další double, naše první v Belgii po třinácti letech, takže je hezké přivézt týmu další. Ze závodu si mohu vzít spoustu pozitiv a vše si prohlédnu se svými inženýry, než zamíříme do Maďarska. Celkově je to zasloužený výsledek pro všechny zúčastněné a solidní výkon celého týmu po celý víkend.

Andrea Stella, šéf týmu
Skvělé umístění, double a pro tým završení velmi silného víkendu s konzistentními výkony v každém tréninku. To potvrzuje, že náš vůz je schopen fungovat na okruhu s charakteristikami Spa a také dosáhl našeho prvního double na této trati od roku 1999.
Oscar i Lando zajeli působivý závod ve velmi obtížných, proměnlivých podmínkách. Jakmile trať oschla, Oscar přezul na střední pneumatiky, zatímco Lando chtěl zkusit něco jiného a přezul na tvrdé pneumatiky, což je férové závodění. V té době se zdálo, že Lando má silnou pozici, ale Oscarovi se podařilo vydržet na medium do konce a zajistit si zasloužené vítězství.
Děkuji všem, kteří umožnili dnešní výsledek, celému týmu jak na trati, tak v továrně za jejich neuvěřitelnou práci při poskytování vylepšení, která na MCL39 fungovala velmi dobře. Nyní se zaměříme na Maďarsko, kde se budeme snažit dokončit závěrečný dvojzávod před letní přestávkou dalším dobrým výsledkem a bojovat o vítězství.

FERRARI

Charles Leclerc, 3. místo:
Těší mě, že se posouváme vpřed a myslím, že bychom měli být všichni hrdí, protože vím, kolik práce pro celý tým doma v Maranellu stálo za naším vylepšením. Rozhodně mi to pomohlo získat pódium a udržet Maxe za sebou, což nebylo snadné, protože byl až do samého konce závodu velmi blízko. Jakmile jsem jel na slicks, věděl jsem, že musím držet hlavu dole a tlačit na to, aby třetí místo bylo moje. Takže jsem velmi šťastný, že je doma. Modernizace splnily očekávání, musíme se neustále učit, jak maximalizovat jejich potenciál. Budeme dál tlačit a doufám, že brzy budeme moci vyvinout větší tlak na naše soupeře.

Lewis Hamilton, 7. místo:
Závod byl opravdu pozitivním krokem vpřed. Strategie a zastávka v boxech byly provedeny perfektně a změny v nastavení přes noc mi skutečně umožnily dostat z vozu maximum. Za volantem jsem se cítil mnohem pohodlněji a jsem spokojený s tím, jak se vše sešlo.
Celkově to byl náročný víkend, takže skončit na vysoké úrovni mi dává před Hungaroringem opravdovou sebedůvěru. Chci poděkovat všem v Maranellu za jejich pokračující tvrdou práci a za to, že přinesli tato vylepšení – těším se, že na tomto tempu budu stavět ve druhé polovině sezóny.

Frédéric Vasseur, šéf týmu
Tento víkend jsme představili nový balíček, museli ho doladit a pochopit, což není vždy snadné; ale myslím, že celkově jsme odvedli dobrou práci. Tempo na obou stranách garáže bylo slušné a získali jsme dobré body. Nyní se musíme zaměřit na to, abychom se závod po závodu přiblížili McLarenu. Charles si vedl velmi dobře, když se ubránil Maxovi a dostal se na stupně vítězů; Lewis předvedl velmi silnou jízdu, když v prvních deseti kolech předjel tolik vozů. Víme, že to, co se stalo v kvalifikaci, bylo těžké, ale na tempo dnes bylo dobré. Byli jsme agresivní ve strategii se zastávkami v boxech a všechno šlo bez problémů.

RED BULL

Max Verstappen, 4. místo:
Dnešek byl docela zklamáním a myslím, že jsme měli trochu smůlu. Připravili jsme se na mokrý závod a nakonec jsme mokrý závod nejeli. Byl jsme docela ovlivněn kvůli zvolenému zadnímu křídlu, protože většina závodu byla suchá. Bylo to opatrné a cítil jsem, že jsme mohli zpočátku zajet pár kol za safety carem; chceme se ujistit, že nevynecháme klasické závody, protože stále můžeme mít skvělé závody na mokru. Když jsem přezul na hladké pneumatiky, v každém kole jsem viděl, jak se Charles vzdaluje; zablokoval se v poslední šikaně, díky čemuž se zdálo, že je blíž, ale nakonec jsem nebyl dostatečně rychlý. Dnešní závod také ukazuje některé naše slabiny; je jasné, že vylepšení fungovala, ale máme omezení v jiných oblastech, včetně celkového chování pneumatik, jejich správy a vyvážení vozu. Snažil jsem se dnes udělat vše nejlépe, jak se dalo, ale budeme muset dál tlačit, snažit se zlepšovat a jít do toho znovu..

Juki Cunoda, 13. místo:
Dnes to byla trochu horská dráha, došlo k nedorozumění mezi mnou a týmem v poslední zatáčce a povolali mě trochu pozdě. V tu chvíli jsem již projel kolem vjezdu do boxů, což bylo nešťastné. Pak jsem se snažil ze všech sil předjet Pierra, ale moje rychlost na rovince chyběla a neměl jsem DRS (což je nesmysl, protože Cunoda měl k dispozici DRS celých dvacet kol – pozn. překladatele). Celkově to byl frustrující závod a zklamání, že jsem nedojel na bodech. Určitě je tu pár věcí, které si můžeme ze závodu odnést a příští víkend se znovu zaměříme na Budapešť.

Laurent Mekies, šéf týmu
Skutečnost, že se jelo na mokru tak málo, nám jako týmu nepomohla. Před kvalifikací jsme přidali více přítlaku, protože jsme očekávali závod na mokru, ale dlouho jsme nezávodili a to určitě ovlivnilo náš závod. Je to součást hry. Na suchu bylo pro Maxe vždy velmi obtížné předjíždět a každé kolo trávil na Charlesově převodovce, ale nakonec se ukázalo jako nepravděpodobné, že bychom za těchto podmínek Ferrari předjeli.
U Jukiho to byla naše chyba, chtěli jsme ho stáhnout do boxů ve stejném kole jako Maxe; vše bylo připraveno, posádka počítala s double pit-stopem, ale dali jsme mu avízo příliš pozdě; je to na nás. Pokud jde o přezutí na hladké pneumatiky, jedno kolo dnes udělalo velký rozdíl; ztratil pozice, což nakonec znemožnilo jeho boj o body. Pozitivní je, že tým je spokojený s balíčkem vylepšení, není pochyb o tom, zda jsme do vozu přinesli výkon, to absolutně cítíme. Vyřešil všechna omezení v autě? Ne, ale je to krok vpřed.
Po dvou týdnech v továrně, kdy jsem se snažil setkat s co největším počtem lidí, bylo příjemné být s nimi, být integrován do závodního týmu a vstoupit do závodní dynamiky. Bylo skvělé vidět tok a procesy u trati, protože byste si představovali, že je to tým, kde se vše dělá na nejvyšší úrovni a já jsem se setkal s velmi úzkou a silnou skupinou. Nyní se těšíme, co můžeme předvést za několik dní v Budapešti, na trati s velmi odlišnými charakteristikami, než je tato.

MERCEDES

George Russell, 5. místo:
Maximum, kterého jsem dnes mohl dosáhnout. Naše rychlost nebyla ve srovnání s našimi obvyklými soupeři dostatečná a to vyústilo v osamělý závod. Je frustrující být v takové pozici, ale taková byla realita mého závodu.
Byl to pro nás nepříliš povedený víkend, takže musíme rychle analyzovat, co se tady ve Spa stalo. Máme nějaké představy o tom, kde v posledních závodech ztrácíme na naše soupeře. Před letní přestávkou máme ještě jednu Grand Prix, abychom dali věci do pořádku a na to se zaměříme příští víkend v Budapešti.

Kimi Antonelli, 16. místo:
Rozhodli jsme v očekávání mokrého závodu se změnit nastavení a během prvních několika kol se to ukázalo jako prospěšné. Vůz se choval dobře, byl jsem schopen předjíždět a posouvat se polem nahoru. Trať bohužel rychle vyschla a po zbytek závodu jsem na rovinkách na některé vozy, se kterými jsem závodil, ztrácel. Navzdory tomu, že jsem se dokázal držet blízko nich, žádný pokus o předjetí mi nevyšel. To znamenalo, že jsme se rozhodli zkusit něco jiného a šli na dvě zastávky, ale výsledek byl podobný, protože jsem se zasekl za Haasem Estebana Ocona.
Byl to obtížný víkend, ale máme šanci se v Budapešti resetovat a vrátit se silnější. Chceme jít do letní pauzy s určitým elánem a já a tým se na to soustředíme.

Toto Wolff, šéf oddělení Mercedes-Benz Motorsport
Není mnoho pozitiv, která bychom si mohli z víkendu ve Spa vzít. Naše rychlost nebyla dost dobrá na to, abychom mohli konkurovat našim obvyklým soupeřům a to bylo frustrující. Musíme rychle pochopit, proč tomu tak je. Musíme také zajistit, abychom závodní víkend zvládli čistěji a dostali vůz do lepší pozice už od prvního tréninku na trati.
George předvedl maximum. Byl to závod o omezení škod a on odvedl dobrou práci, aby si zajistil nějaké body. Pro Kimiho, který začínal zezadu, bylo vždy náročné se probojovat výš. Ve vlhčích podmínkách bylo jeho nastavení užitečné, ale jakmile přešel na suchý režim, nebyl rychlý. Pokusil se v závěrečných fázích o něco jiného se dvěma zastávkami, ale jeho manko v rychlosti ho drželo zpátky..

WILLIAMS

Alex Albon, 6. místo:
Jsem opravdu šťastný; jsme na špici středu pole, takže to je vždy hezké – podařilo se mi udržet Lewise, což není nikdy snadné. Trochu jsem se v dešti trápil, což se dalo očekávat, takže jsem brzy ztratil pozici ve prospěch George, ale poté jsem se usadil a byli schopen udržet se do konce. S Lewisem v zádech bylo důležité nedělat chyby, ale myslím, že jeho přítlak pracoval v náš prospěch. Jako tým jsme odvedli skvělou práci, protože není snadné porazit špičkové týmy, takže je dobré vidět, že náš balíček funguje dobře.

Carlos Sainz, 18. místo:
Po nákladné změně nastavení včera před kvalifikací moje startovní pozice znamenala, že jsem neměl co ztratit, takže jsme zariskovali, startovali z boxové uličky a přestavěli vůz na mokrou konfiguraci. Bohužel, červená vlajka během nejhoršího počasí změnila závod suchý na a zjevně to nehrálo v náš prospěch. Měl jsem také problém při mé zastávce v boxech, takže celkově cítím trochu zklamání. Pozitivní však je, že sprint byl velmi silný a nový balíček na Alexově voze fungoval dobře, takže se těším na příští týden.

James Vowles, šéf týmu
Silný víkend, odvážíme si dvě šestá místa, po jednom ze sprintu i závodu. Podmínky byly po všech stránkách těžké. Alex odjel soustředěný závod. Neudělal chybu. Zastávka v boxech a strategie byly dobré; pomohly mu udržet si šesté místo, přestože se po většinu závodu musel bránit Lewisovi.
V případě Carlose jsme dnes ráno vsadili na to, že závod na mokru bude delší. Stejně jako řada dalších týmů jsme na konci namontovali o něco větší zadní křídlo. Jenže v takových podmínkách jsme odjeli jen asi deset kol a nastavení vozu v sušších podmínkách bylo o něco pomalejší. Takže se to dnes nevyplatilo. Ale z místa, kde jsme startovali, bylo rozumnou volbou pokusit se poskytnout Carlosovi nějakou změnu, porozumění a příležitost v pozdější fázi závodu.
Carlosovu zastávku v boxech jsme neprovedli dobře. Zkontrolujeme to a ujistíme se, že budeme v průběhu sezóny postupovat na nejvyšší možné úrovni. Do budoucna mě však povzbuzuje, že tento balíček funguje. Byl to silný víkend, přesto je to stále těsný střed pole, ale těším se na další závody, kde také předvedeme dobrý výkon.

VISA CASH APP RB

Liam Lawson, 8. místo:
Dnešek jsem si opravdu užil. V takových podmínkách často chcete jen přežít, takže jsem velmi šťastný za tým a za to, jak se všechno sešlo. Je to vždy složité, když přejedete na slicks a trať je ještě vlhká, ale auto bylo rychlé a v čistém vzduchu jsem měl skvělé tempo. Hodně práce spočívá každý víkend v malých detailech, když je šampionát tak těsný, takže nyní musíme udržet pokrok a ujistit se, že do letní přestávky vstoupíme na vysoké úrovni.

Isack Hadjar, 20. místo:
Bohužel jsem měl po téměř celý závod problém s vozem, což vedlo k podstatné ztrátě času na kolo. Podíváme se na důvody, proč tomu tak je, ale byl jsem si toho vědom. Během jízdy jsem se snažil vytěžit maximum a jet co nejlépe. Bylo to velmi frustrující, protože jsem měl pocit, že auto funguje opravdu dobře. Je to škoda pro tým, protože všichni odvedli úžasnou práci a myslím, že po Liamově výsledku to dnes mohlo být dvojí umístění na bodech. Věřím, že pojedu v Budapešti lépe, takže se příští týden odrazím ode dna.

Alan Permane, šéf týmu
V první řadě se musíme omluvit Isackovi, měl problém se svým vozem, který jsme zaregistrovali asi od osmého kola; způsobil ztrátu rychlosti na rovinkách a stál ho v průběhu závodu spoustu času. Je to škoda, protože měl po celý víkend skvělé auto a rychlost, takže nebýt těchto potíží, jsem si jistý, že by to byl úplně jiný výsledek. Liam zajel téměř dokonalý závod, výjimečně dobře si poradil s pneumatikami, a to jak na přechodných, tak na suchých. Byl silný, dokázal se pohodlně odpoutat od Bortoleta a celkově byl s vozem velmi spokojený.
Je jen pár dní na to, abychom se nad tímto závodem zamysleli, protože rychle odjíždíme do Budapešti na velmi odlišnou trať a úroveň přítlaku. Bude mnohem tepleji a máme jiné pneumatiky, ale očekáváme, že náš vůz tam bude fungovat dobře a budeme mít náš obvyklý cíl dostat oba naše vozy do Q3 a na body.

KICK SAUBER

Gabriel Bortoleto, 9. místo:
Jsem šťastný, že jsem se vrátil do první desítky. Podmínky byly docela náročné – start na mokru a následné vysychání trati vždy způsobí nepředvídatelné věci – ale zůstal jsem soustředěný, udělal správná rozhodnutí a podařilo se mi dovézt vůz do cíle na bodech. Celkově jsem spokojený s tím, jak závod probíhal: mám pocit, že jsme z našeho balíčku vytěžili vše, co jsme mohli. Naše rychlost byla po celý víkend solidní a to je zásluha celého týmu, že mi dal vůz, jenž se v každém tréninku choval dobře. Samozřejmě, že jako jezdec chci vždy bojovat na nejvyšších příčkách roštu, ale tohle je solidní výsledek a další slušný krok vpřed. Máme další dva body a to mi dodalo sebevědomí před dalším kolem za pár dní v Budapešti. Cítím, že se pohybujeme správným směrem a jsem nadšený, že budu dál tlačit a uzavřu první polovinu své nováčkovské sezóny na vysoké úrovni.

Nico Hülkenberg, 12. místo:
Hned od začátku se ukázalo, že to byl docela neobvyklý závod – čekali jsme více než hodinu po prvním zaváděcím kole, než se povětrnostní podmínky zlepšily. Ztráta bodů na konci o pouhou sekundu je samozřejmě zklamáním. Musel jsem udělat druhou zastávku asi 11 kol před koncem – moje přední pneumatiky byly výrazně ojeté, měl jsem problémy se blokováním přední části a nedotáčivostí. Zůstat na trati opravdu nepřicházelo v úvahu, zejména s nastavením vyššího přítlaku ve srovnání s Gaslym za mnou, který ho měl nižší. Proto ona zastávka a snažil jsem se bojovat, ale bohužel to úplně nevyšlo. To znamená, že naše tempo bylo slušné a udělali jsme pokrok. Gabi získal několik cenných bodů, což je důležité pro hodnocení v Poháru konstruktérů. Opět jsme ukázali, že jsme ve středu pole konkurenceschopní, a to je pozitivní poznatek, když příští víkend míříme do Budapešti.

Jonathan Wheatley, šéf týmu
Závod byl po silném dešti před startem výrazně posunut, což vyvolalo mnoho debat o volbě pneumatik. Nakonec, jakmile jsme se rozjeli, podmínky věci poměrně zjednodušily. Oba jezdci odjeli čistě a dobře zvládli svá úvodní kola.
Gabi opět předvedl bezchybný výkon. Po celý víkend byl pevný jako skála – v každém tréninku, ve sprintu i během dnešního závodu. Umístění znamená body v pátém závodě v řadě, což je skvělý úspěch a uznání tvrdé práce všech v továrně i na trati.
Nicův závod se ukázal být náročnější. Když jeho tempo začalo ve druhé polovině závodu klesat, bylo jasné, že původní strategie jedné zastávky pro něj znamená nebezpečí, a tak jsme se rozhodli ho povolat do boxů podruhé. Bohužel se vrátil za Ocona, což znamenalo ztrátu času v provozu a nebyl schopen maximalizovat strategii podle plánu. To jsou případy, které se při zpětném pohledu vždy snáze posuzují a my je pečlivě přezkoumáme později v továrně. Celkově to byl pro tým další povzbudivý víkend a budeme se snažit přenést tuto dynamiku do Maďarska.

ALPINE

Pierre Gasly, 10. místo:
Velmi intenzivní závod – jsem rád, že jsem byl schopen udělat správná rozhodnutí a odjíždím s bodem, s nímž dnes mohu být spokojen. Udělali jsme několik velmi dobrých rozhodnutí, jako je volba agresivního nastavení s nízkým přítlakem, které nám umožnilo útočit a bránit se na rovinkách; také zajet do boxů ve správný čas pro suché pneumatiky, protože trať brzy vyschla. Takže jsem velmi spokojený; tvrdá práce se dnes vyplatila. Je to jen bod, ale po závodě, jako je tento, kdy jsem se tak dlouho bránil před řadou vozů, můžu být spokojen. Spa je pro mě každý rok speciální víkend z mnoha důvodů, takže bylo hezké mít tu vedle Anthoinovy maminky i svou rodinu. Odjíždíme si bod a příští týden jedeme do Maďarska připraveni znovu se zúčastnit finále před letní přestávkou. (Gasly uspořádal na počest zesnulého krajana Anthoine Huberta vzpomínkovou jízdu – pozn. překladatele)

Franco Colapinto, 19. místo:
Těžký a dlouhý závod. Za daných podmínek byla vždy pravděpodobná příležitost, i při startu z patnáctého místa, když některé vozy začínaly z boxové uličky. Na začátku bylo velmi mokro a podmínky nás pravděpodobně zaskočily, když se se trať vysušila, protože jsme se rozhodli pro křídlo s nízkým přítlakem, abychom upřednostnili rychlost na rovinkách. Start byl dobrý, dohnal jsem vozy před sebou, než jsem zajel do boxů pro suché pneumatiky. Zdálo se, že na středně tvrdé směsi bojuji v provozu. Pak jsem znovu zajel do boxů kvůli undercutu na Sainze, ale nakonec jsem se k němu nemohl nijak přiblížit. Gratulujemi Pierrovi za zisk bodu pro tým. Z mé strany to byl složitý víkend a vím, že v týdnu budu pokračovat v tvrdé práci, abych se připravil na další závod v Maďarsku..

Flavio Briatore, výkonný poradce
Podmínky byly dnes pro Spa typické, jak jsem viděl při mnoha příležitostech v průběhu let; z boxové zídky to byl zajímavý závod. Velké poděkování patří fanouškům na tribunách, kteří trpělivě čekali na start závodu. Pro tým to byl těžký víkend na trati, o které víme, že nectí silné stránky našeho balíčku. Zkusili jsme něco jiného a jeli s menším křídlem, což v těchto podmínkách nebylo snadné. Takže je dobré odjet alespoň s bodem a Pierre udělal dobře, že v závěrečných fázích udržel Red Bull, Haas a další za sebou. Franca jsme zastavili v boxech, abychom na konci pokryli Carlose, ale v pozici, ve které byl, bylo nepravděpodobné, že by se výsledek závodu změnil.

HAAS

Oliver Bearman, 11. místo:
Myslím, že jsem při první zastávce na středně tvrdé pneumatiky trochu zpozdil, což mě odsunulo těsně mimo body. Bohužel jsem měl problém s motorem a ztratil jsem kvůli tomu tři pozice, protože předtím jsem byl před Gaslym a s Hülkenbergem, který dvakrát stavěl, bych byl na desátém místě, o což jsem po celý závod usiloval. Vůz se choval fantasticky, ale nebyl jsem schopen předjíždět, opravdu to stálo za prd, protože auto bylo dobré. Myslím, že při pohledu na Maďarsko můžeme být stále pozitivní; byli jsme silní, tento víkend i rychlí a myslím, že Hungaroring je trať, která nám bude docela vyhovovat.

Esteban Ocon, 15. místo:
Myslím, že jsme se dnes úplně spletli, bohužel. Potřebujeme dát všechno dohromady jako tým, protože jsme měli ve voze slušnou rychlost, zejména později, když bylo sucho. Zůstal jsem o dvě kola déle na přechodných pneumatikách a pak jsem přezul na použité středně tvrdé, což musíme přehodnotit, protože výsledkem očividná ztráta výkonu.

Ayao Komatsu, šéf týmu
Dnešek byl frustrující, protože zejména Ollie měl získat body. Měl velkou rychlost, byl spokojen s úrovní přítlaku, měl v auto tolik důvěry. Věděli jsme však, že pokud máte takové nastavení a jste v provozu, půjde obtížně předjíždět, a bohužel přesně to se stalo. Navíc jsme měli problém s vozem, takže jsme ho nemohli optimalizovat, protože jeho startovní pozic slibovala body.
Na Estebanově straně jsme udělali provozní chybu a načasování zastávky v boxech nebylo správné. Rychlost ale měl; myslím, že můžeme mít páté nejrychlejší auto na světě. To je úžasné a klobouk dolů před týmem, který to dokázal, ale prostě jsme to nedokázali zúročit. Před přestávkou nás čeká ještě jeden závod, takže se musíme soustředit na základ, a pokud se nám bude dařit, upřímně nepochybuji, že můžeme bodovat s oběma vozy.

ASTON MARTIN

Lance Stroll, 14. místo:
Těžký víkend. Udělal jsem, co jsem mohl a bylo to pravděpodobně maximum, čeho jsem dnes mohl dosáhnout. Během závodu jsme udělali všechna správná strategická rozhodnutí, ale chceme skončit na bodech. Nyní se těším na Budapešť, je to velmi odlišná trať a doufejme, že tam pro nás bude více příležitostí.

Fernando Alonso, 17. místo:
Věci se tu nevyvíjely podle našich představ. Rozhodli jsme se pro mokré nastavení, ale závod byl nakonec převážně suchý a slunečný. Podařilo se mi získat několik míst, ale naše rychlost stále nebyla dostatečná. Na okruh jsme přivezli nový balíček, ale nepřinesl zlepšení, ve která jsme doufali. Nyní se vrátíme zpět a podíváme se na data, abychom se pokusili najít nějaký výkon pro Maďarsko.

Andy Cowell, šéf týmu
Náročný víkend. Rozhodli jsme se rozdělit strategie mezi oba vozy. Lance jel závod s jednou zastávkou, dobře se staral o své pneumatiky a získal šest míst. (Stroll ovšem startoval ze 16. pozice s ohledem na vozy v pit-lane – pozn. překladatele.)
S Fernandem jsme se rozhodli pro dvě zastávky, protože jsme věděli, že nemáme co ztratit. Bohužel se to nevyplatilo tak, jak jsme doufali. Plánovali jsme závod na mokru, ale dlouhé zpoždění restartu znamenalo, že trať velmi rychle vyschla, zatímco jsme spoléhali na větší degradaci pneumatik od vozů kolem nás.
Navzdory výsledku přinesl tento víkend cenné ponaučení. Nyní se soustředíme na Velkou cenu Maďarska, poslední závod před letní přestávkou.

Share this post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *