PROHLÁŠENÍ – Kvalifikace GP Emilia Romagna 2025
McLAREN
Oscar Piastri, pole-position:
Být na poli position je vždy skvělý pocit. Byla to opravdu dobrá kvalifikace, těžší, s červenými vlajkami, ale jsem velmi spokojený s prací, kterou jsme odvedli. Pneumatiky byly dnes složitější, ale tým odvedl fantastickou práci, aby dostal vůz do pěkného okna. Těším se na zítřek.
Lando Norris, 4. místo:
Pro mě to byl frustrující den, auto bylo dobré, takže jsem zklamán, že jsem se nekvalifikoval výše. Dnes večer budu s týmem tvrdě pracovat, abych zjistil, kde je třeba zabojovat a vytvořit si v zítřejším závodě příležitosti k posunu vpřed. Měli bychom mít silné závodní tempo a stále je o co hrát.
Andrea Stella, šéf týmu
Dnešní kvalifikace byla velmi těsná, což jsme na rychlém, plynulém okruhu s vysokorychlostními zatáčkami očekávali. Mezi McLarenem, Red Bullem a Mercedesem je opět málo prostoru. V Suzuce a Saúdské Arábii měl Max Verstappen před námi náskok několika milisekund. Oscar zde měl dnes na Maxe náskok několika milisekund a získal skvělou pole-position. Lando byl také ve hře, ale v závěrečné jízdě, kde se všichni snaží najít desetinu navíc, trochu ztratil rytmus. Ukazuje to, že máme před sebou při zlepšení pocitu v MCL39 ještě trochu práce.
Myslíme si, že pro zítřejší závod máme dobrou rychlost, ale neočekáváme výhodu jako Miami. Tady v Imole bude mnohem důležitější pozice na trati a podobně jako v Suzuce očekáváme těsný závod, který mohou rozhodnout malé rozdíly ve strategii. Měla by to být vzrušující Velká cena.
RED BULL
Max Verstappen, 2. místo:
V první řadě je nejdůležitější, že je Juki v pořádku, zvláště poté, co se stane taková havárie. Dnes to byl celkově dobrý výsledek a myslím, že jsme se od včerejška hodně zlepšili. Vůz se řídil mnohem příjemněji; přes noc jsme odvedli dobrou práci a dosáhli pozitivního vývoje. S vyvážením vozu jsem docela spokojený, dali jsme ho do mnohem lepšího okna a viděli jsme, jak opravdu ožívá. Pneumatiky se přehřívaly o něco více, než bychom chtěli; jeli jsme s touto specifikací pneumatiky poprvé a byly pro nás příliš měkké, což trochu ovlivnilo náš výkon. Jak jsem jel rychleji, tím více se přehřívaly, takže jsem nemohl optimalizovat výkon vozu tak, jak bych si přál. Byl to však dobrý začátek a jsem rád, že zítra budu startovat z první řady. Závod bude jiný příběh, protože McLaren má při závodě v dlouhých jízdách výhodu a je dobrý v kontrole pneumatik. Uvidíme, jak na tom budeme s tempem, ale budeme se soustředit jen na sebe. Budeme se snažit z vozu vytěžit maximum, co můžeme, a doufejme, že odjedeme s dobrým výsledkem.
Juki Cunoda, 20. místo – nehoda:
Naštěstí jsem fyzicky v pořádku a cítím se dobře. Od třetího tréninku do kvalifikace jsme na voze udělali docela dost změn, prostě jsem to přehnal a v rychlém kole jsem na to příliš tlačil; na obrubník jsem najel moc daleko a ztratil vládu nad vozem. Je to frustrující a bohužel to byla hloupá chyba, která způsobila mechanikům velkou práci a úsilí. Auto se předtím zdálo rychlé a vím, co se pokazilo; je to prostě nešťastná situace. Omlouvám se týmu, podíváme se na poškození a doufejme, že vůz bude zítra pro závod připraven.
Christian Horner, šéf týmu
Pro Maxe vzrušující kvalifikace. Další skvělý výkon. Zdá se, že to říkám každý týden. Byl blízko, byla to na pole tak malá ztráta, ale je dobré být na čele startovního roštu, tím máme na zítřek dobrou průpravu. Na druhé straně garáže, ano, pro Jukiho to byla velká havárie, ale hlavně že je v pořádku. Auto vždycky můžete opravit, ale jak už bylo řečeno, dnes večer je před mechaniky spousta práce. Myslím, že se dostal trochu moc přes obrubník na levé straně. Máme před sebou ještě hodně práce, ale jak říkám, všichni jsme vděční, že je Juki v pořádku.
MERCEDES
George Russell, 3.místo:
S dnešním třetím místem jsem spokojený. Cítil jsem, že vůz je opravdu silný a vím, že jsem mohl být ještě lepší, kdybych v prvním kole Q3 neudělal malou chybu. Tým udělal skvělé rozhodnutí, když si pro náš druhý a poslední pokus vybral střední pneumatiky. Všechno se prostě sešlo v posledním kole a já jsem byl schopen nasadit pneumatiky do správného okna. Možná jsem mohl být ještě rychlejší, ale nemyslím si, že dostatečně na to, abych vyzvali dva jezdce před námi.
Tento okruh je jednou z nejužších tratí v kalendáři a zítra bude opravdu ošidné předjíždět. Bojovat s McLareny před námi nebude snadné, ale v našich dlouhých tréninkových jízdách jsme ukázali solidní rychlost. Pokud budu schopen předvést podobný výkon i v zítřejším závodě, pak je tu velká šance, že mohu bojovat o stupně vítězů.
Kimi Antonelli, 13. místo:
Jsem samozřejmě trochu zklamaný, že jsem se do nedělního závodu kvalifikoval tak vzadu. Opravdu jsem se v mých jednotlivých kolech na měkkých pneumatikách snažil dát všechno dohromady, ale prostě jsem se necítil úplně dobře. Bylo opravdu složité dostat pneumatiky do správného okna; neměl jsem dostatečnou přilnavost, ačkoliv jsem se snažil dostat do dobrého rytmu.
Předjíždět na této trati je skutečná výzva, nezačínám na ideálním místě. Z toho, co jsem absolvoval v tréninku, ale vím, že naše dlouhé pasáže jsou silné. Doufám, že toto tempo dokážu využít k tomu, abych si vylepšil svou pozici a dostal se na body. Budu hledat všechny nabídnuté příležitosti. Pokud je dokážu využít, pak mohu prožít dobré odpoledne. Je škoda skončit mimo první desítku, ale atmosféra byla i tak neuvěřitelná. Přes noc budeme tvrdě pracovat a zítra se vrátíme silnější.
Bradley Lord, zástupce týmu
Po dnešní kvalifikaci máme smíšené pocity. George předvedl hladký trénink a opravdu působivé poslední kolo na středně tvrdých pneumatikách; nebýt kompromisu při výjezdovén kole, a tedy chladných pneumatik v úvodních zatáčkách, mohl bojovat o pole-position. Do kvalifikace jsme šli s tím, že středně tvrdá pneumatika je možnou variantou pro Q3 a výkon Aston Martinu v Q2 potvrdil, že je to správná cesta; George ji využil s velkým efektem.
Pro Kimiho to byla náročnější jízda. Nikdy necítil přilnavost, kterou od pneumatik očekával, a také kvůli poněkud vyššímu přítlaku než George trochu ztrácel na rovinkách – ale v zatáčkách se nedočkal očekávané výhody. Byla to pro něj těžká pilulka, aby se ve svém prvním domácím závodě neprošel do Q3, ale vždy říkáme, že právě v těchto těžkých chvílích se nejvíce učíme, a není pochyb o tom, že to bude platit i pro Kimiho; to vše je součástí křivky učení v jeho první sezóně. Dobrou zprávou je, že jeho závodní tempo bylo ve druhém tréninku velmi silné, takže můžeme očekávat, že z místa, odkud startuje bude získávat pozice.
Imola je tradičně kvůli výrazné ztrátě v boxové uličce závodem s jednou zastávkou, ale měkčí směsi pneumatik letos znamenají, že to v zítřejším závodě není jisté. Dnes večer provedeme simulace, abychom zjistili, kde máme zítra příležitosti se posunout vpřed; závod bude dobrým měřítkem toho, jak velký pokrok jsme udělali při zvládání teplot pneumatik v dlouhých jízdách.
ASTON MARTIN
Fernando Alonso, 5. místo:
Kvalifikace proběhla lépe, než jsme očekávali a pro tým je skvělým výsledkem, že máme v Q3 oba vozy. Tento víkend jsme představili nový balíček a výsledky jsou zatím pozitivní. Na středně tvrdých i měkkých pneumatikách jsme byli docela konkurenceschopní, takže jsme mohli v průběhu kvalifikace vyzkoušet odlišnou strategii. Musíme však zůstat nohama na zemi a uvidíme, jak se věci vyvinou zítra v závodě. Nemyslím si, že rychlost odpovídá mému umístění, takže uvidím, jestli si tuto pozici udržím a získám nějaké body.
Lance Stroll, 8. místo:
Dobrý den a dobrá kvalifikace. Všechno se to sešlo; střední směs byla správnou pneumatikou, vyplatila se a povaha trati našemu vozu více vyhovuje. Z toho, co zatím můžeme říci, to vypadá, že aktualizace má pozitivní dopad, takže se jedná o zlepšení, ale stále nám zbývá hodně výkonu, který musíme najít. Zítra budeme mít lepší představu o tom, jak vypadáme, pokud půjde o skutečnou rychlost a zda si dokážeme udržet pozici.
Andy Cowell, šéf týmu
Obrovské týmové úsilí nám dnes přineslo zasloužený kvalifikační výsledek. Jezdci nezajeli ve všech částech kvalifikace žádná senzační kola, jen vytěžili maximum ze skvělého nastavení vozu. Strategie pneumatik byla také velmi dobře posouzena a práce na jejich přípravě začaly dlouho před kvalifikací – a vyplatily se.
Dosažení našeho nejlepšího kvalifikačního výsledku v tomto roce je velkou vzpruhou pro 1000 členů týmu, kteří extrémně tvrdě pracují na zlepšení ve všech oblastech – v neposlední řadě díky aktualizacím, které jsme zde v Imole představili. Víme, jak důležitá je na této trati kvalifikace, protože předjíždění je velmi obtížné; ale je to výsledek závodu, který přináší mistrovské body.
WILLIAMS
Carlos Sainz, 6. místo:
Opravdu silná kvalifikace! Je to trať s vysokou jistotou a od pátku jsem s vozem spokojený. Kolo v Q2 je důkazem této sebedůvěry a do Q3 jsem šel s tím, že se chci ještě více zlepšit. V poslední jízdě jsem byl poslední ve frontě, snažil jsem se získat vzduchovou kapsu a maximalizovat výkon na trati, ale bohužel se to nevyplatilo. Moje výjezdové kolo bylo velmi ohroženo, protože jsem málem neprojel včas cílovou čáru. V každém případě jsem velmi spokojený s celkovou situací a musíme být hrdí na výkony, které jako tým předvádíme. Pro zítřek jsme v dobré pozici; doufám, že budeme moci bojovat co nejblíže špičce a přivézt domů nějaké dobré body! Vamos!
Alex Albon, 7. místo:
Není to špatné, ale rozhodně to není můj nejlepší výkon. Dnes jsem se trápil a necítil jsem se s vozem pohodlně. Jsem upřímně šťastný, ale cítil jsem, že nemůžu tolik tlačit. Bylo opravdu snadné jet, ale chyběla mi trocha sebedůvěry potřebná k tomu, abych se vypořádal s problémy. Ale i ve dnech, jako je ten dnešní, kdy se vůz necítí skvěle, jsme stále rychlí. Je to dobré znamení!
James Vowles, šéf týmu
Byl to pro nás opravdu skvělý den. Máme dva vozy v první desítce; Carlos zajel v Q2 naprosto neuvěřitelné kolo a dostal vůz na průběžné první místo, což bylo skvělé. Věděli jsme, že je to jen dočasné, ale i tak to pro nás jako organizaci byla obrovská odměna. Do zítřka vstupujeme se zdravým množstvím závodních pneumatik. Podívejme se, zda se to dá využít s velkým efektem. Pokračujme tak, jak jsme začali, a zítra přivezeme domů nějaké body s oběma vozy.
VISA CASH APP RB
Isack Hadjar, 9. místo:
Až do mého posledního kola v kvalifikaci to bylo dobré odpoledne. Nevím, proč jsem ve třetí zatáčce ztratil auto, protože se mi nezdálo, že bych moc najel na obrubník. Je opravdu frustrující, že jsem neměl možnost zajet poslední rychlé kolo, protože mi zbývala jedna nová sada měkkých pneumatik a vycítil jsem, že vůz, který byl tento víkend úžasný a vždy příjemný na řízení, měl na víc. Z této trati mám dobrý pocit a myslím, že jsem mohl skončit klidně pátý. Když se podívám na zítřek, jsem si jistý, že budeme muset trochu bojovat, ale cílem je získat nějaké body. Závodní tempo vypadá docela dobře, ale je to jedna z těch tratí, kde je těžké předjíždět, takže bude důležité mít dobrý start a pak pokračovat správným strategickým rozhodnutím. Jsem opravdu spokojený s pokrokem týmu a přál bych si, abych mohl domů přivézt lepší výsledek, ale dnes večer budeme pokračovat v práci, abychom před závodem našli posledních pár detailů.
Liam Lawson, 15. místo*:
Nedostat se do Q2 byla škoda. Bohužel jsme o postup přišli kvůli červené vlajce a to mi zničilo kvalifikaci. Zajel jsem jedno kolo s našponovaným výjezdovým kolem a už jsem nikdy nedostal příležitost jet znovu. Je to jen jeden z takových tréninků. Jedna z nejtěžších kvalifikací, když jedete na limitu a když ho překročíte, musíte zaplatit cenu, jak jsme dnes viděli u Jukiho; jsem rád, že je v pořádku. Tato trať je tak vzrušující, že zvyšuje tepovou frekvenci, je pro mě vzrušující tu řídit, ale je to nyní složitý závod, protože je těžké na ní předjíždět. Přímočará strategie bude těžká, pokusíme se něco udělat, ale bude to těžký závod.
Tim Gross, technický ředitel
Včerejšek nám dal mnoho důvodů k optimismu, ale nakonec jsme cítili, že jsme nevytěžili vše, co jsme si zasloužili. Oba vozy předvedly v Q1 solidní první pokus, ale bohužel jim byla odepřena možnost upevnit si své pozice při druhém pokusu poté, co těsně před námi havaroval Alpine a kvalifikace skončila. Isack postoupil do Q2, ale Liamovi byl cut-up odepřen. Vůz ukázal své silné stránky, když Isack prošel do Q3, jen aby pak měl vteřinu hrůzy ve třetí zatáčce posledního ostrého kola, což způsobilo, že ho musel přerušit. Musel se tak spokojit s pokusem na ojetých pneumatikách. Pozitivní je, že aerodynamické aktualizace přinesly výsledek, kvalifikovali jsme se v první desítce, páté místo jsme měli na dosah ruky a naše včerejší závodní tempo a druhé místo vypadají velmi silně. Do zítřejšího závodu jdeme s důvěrou, že oba jezdci mohou dohnat vozy před sebou
ALPINE
Pierre Gasly, 10. místo:
Jsem rád, že jsem zpět v Q3, ale nejsem tak šťastný, že jsme v tomto tréninku nemaximalizovali naši závěrečnou jízdu kvůli silnému provozu, což ohrozilo mé výjezdové kolo. Takže když vezmeme v úvahu všechny okolnosti, pravděpodobně jsme něco málo nechali na stole. Jsou to jemné detaily, na nichž musíme pracovat jako tým; v našem balíčku je rozhodně potenciál. Vůz se zde obecně choval dobře, zejména po Miami.
Q1 a Q2 jsem zvládl dobře, ale pak jsem v Q3 nepředvedl dobrou závěrečnou jízdu. To, že jsem byl téměř poslední mimo boxovou uličku, nepomohlo pneumatikám ve výjezdovém kole, takže se budeme učit společně jako tým a uvidíme, co příště můžeme udělat lépe. Zítra se pustíme do boje s vozy před námi. Strategie bude zajímavá a potenciálně poměrně různorodá nahoru a dolů v celém poli. Dnes večer budeme pracovat s čísly a uvidíme, co je na naší straně proveditelné. Jsme na startovním roštu v TOP 10 a cílem je po projetí pod šachovnicovým praporkem získat nějaké body.
Franco Colapinto, 16. místo – nehoda*:
Dnes to byla ošidná kvalifikace a a určitě ne podle mých představ. Bylo to poprvé, co jsem se skutečně dostal na limit vozu a tentokrát jsem tlačil o něco více. Rozhodl jsem se více využít obrubníky a jít do toho, ale prostě jsem to přehnal a přišel jsem o zadní část. Je mi to velmi líto týmu, bude to dnes večer v garáži hodně práce a samozřejmě začít takhle není skvělé.
Celkově si však myslím, že dnes byl vůz dostatečně konkurenceschopný na to, aby se dostal do Q3, věděl jsem, že je v něm mnohem větší potenciál. Cítím se s vozem pohodlněji, mnohem více propojený a opravdu si užívám práci s týmem. S každým kolem, které absolvuji, se učím víc a zítřejší závod je další příležitostí zajet více kol a dál si zvykat na toto prostředí.
Flavio Briatore, týmový poradce
Je pozitivní, že tento víkend budeme mít v Q3 opět jeden vůz. V posledních několika závodech jsme byli kromě Miami v TOP 10, takže nám to dává jistotu, že tu máme dobrý vůz schopný bojovat. Když se podíváme na Pierrovy časy z Q2 a přípravu na kolo, možná jsme mohli být výše. Celkově jsme však v dobré pozici, abychom mohli v zítřejším závodě bojovat. Franco se s vozem seznamoval a odváděl s týmem a inženýry velmi dobrou práci. S tím, jak byly vozy blízko, tlačil na limit a bohužel o vůz přišel. Mluvil jsem s Francem; rychle vše hodí za hlavu a zítra se vrátí v plné síle. Tým připraví vůz, přezkoumá naše možnosti a uvidíme, co můžeme v závodě udělat.
FERRARI
Charles Leclerc, 11. místo:
Na technické trati, jako je tato, musí být všechno perfektní a dnes se ukázalo, že není. Je to zklamání nejen pro nás, ale také pro naše tifosi, kteří nás sem přišli podpořit s takovou vášní. To nám dává motivaci se zítra vrátit a dát do toho všechno. Dnes večer udělám reset a zítra budu bojovat o to, abych domů přivezl co nejlepší výsledek s tím, co máme v tuto chvíli k dispozici.
Lewis Hamilton, 12. místo:
Dnes to bylo těžké. Vůz se celkově choval dobře, ale v posledním kole v Q2 jsem prostě neměl přilnavost, kterou bych potřeboval, a to nás stálo Q3. Tento okruh dělá z předjíždění skutečnou výzvu, takže víme, že zítřek nebude snadný, ale jako tým do toho půjdeme naplno a dnes večer prozkoumáme všechny možnosti. Co se týče tifosi, víme, že to není výkon, který jsme v našem domácím závodě chtěli, ale dáme do toho všechno, co máme, a uvidíme, co dokážeme.
Fréséric Vasseur, šéf týmu
Dnes nás podpořily tisíce tifosi a my jsme svou práci nezvládli, takže s naším výsledkem nemůžeme být spokojeni. Byl to pro nás velmi těžký den a stejně jako v Miami jsme nebyli schopni zlepšit naše časy na nových pneumatikách, nejrychlejší kolo v Q2 jsme zajeli s první sadou z Q1. Situace s pneumatikami byla dnes pro všechny zvláštní, ale zdálo se, že nás to ovlivnilo více než ostatní a také si myslím, že jsme kvalifikaci nezvládli tak dobře, jak jsme mohli a měli.
Zítra to bude na nás, abychom se pokusili zjistit, co můžeme udělat. I když jsme v pátek měli dobré závodní tempo, není tu nejjednodušší místo k předjíždění, takže to bude náročné odpoledne a pravděpodobně budeme muset trochu zariskovat, zejména pokud jde o strategii. Na to se teď zaměříme a pokusíme se zítra udělat pro tifosi maximum.
KICK SAUBER
Gabriel Bortoleto, 14. místo:
Jsem opravdu šťastný, že jsem se vrátil do Q2 – zatím to nebyl nejjednodušší víkend. Po celou dobu jsme měli čisté tréninky a na rozdíl od Miami, kde jsme si byli jisti pokrokem, byl dnešek mnohem náročnější. To znamená, že se nám všechno sešlo. Maximalizoval jsem potenciál vozu, zůstal soustředěný a zajel čistou jízdu. Předjíždění zde bude obtížné, takže zítřejší závod bude záviset na strategii a možná i na troše chaosu vpředu. Tak či onak, dáme do toho všechno a uvidíme, čeho můžeme dosáhnout..
Nico Hülkenberg, 19. místo / 12. místo:
Pro mě to byl zatím docela náročný víkend. V pátek a v sobotu jsem nenašel správný rytmus a spojení s vozem, což je tady v Imole klíčové. Tato trať ze staré školy je zábavná, ale mocná, rychlá a velmi nemilosrdná. Pokud se jen trochu víc dotknete obrubníků, auto se stane nestabilním a ztratíte čas.
Když vezmeme v úvahu všechny okolnosti, moje poslední kolo bylo vlastně docela dobré až do posledního sektoru, v sedmnácté zatáčce jsem jel trochu zeširoka. Zítra budeme v závodě potřebovat trochu štěstí, protože na úzké trati, jako je Imola, jsou šance na předjíždění vzácné. Budeme hledat každou příležitost, abychom maximalizovali náš potenciál, přičemž si uvědomujeme, jak nepředvídatelný tento závod může být.
Jonathan Wheatley, šéf týmu
V první řadě se mi ulevilo, když jsem viděl, že Juki a Franco odešli po svých nehodách sami – byly to velké incidenty. To opět ukazuje důležitost pokroku, kterého jsme z hlediska bezpečnosti jako sport dosáhli.
Co se týče naší kvalifikace, Nico v průběhu Q1 zlepšil své vyvážení, ale bohužel udělal malou chybu v sedmnácté zatáčce a vypadl. Na druhou stranu Gabriel po celou dobu jezdil čistě a nakonec se prosmýkl do Q2. Neměli bychom se však pominout, že jsme těžili ze smůly několika soupeřů. Pokud jde o naše šance na zítřek, zůstáváme realističtí, ale vím, že tým bude hledat každou šanci, aby se posunul v poli.
HAAS
Esteban Ocon, 18. místo:
Byl to celkově frustrující víkend. Udělali jsme domácí úkol tím nejlepším možným způsobem, naplánovali všechny scénáře a měli jsme tu mít slušný víkend. Musíme se pokusit věci lépe optimalizovat, pokusit se mít hladší a čistší víkendy, a pokud se nám to podaří, měli bychom vrátit vůz tam, kam patří, což je Q3 a boj o body.
Oliver Bearman, 19. místo:
Z naší strany proběhla kvalifikace dobře a nemám ponětí, proč jsem nebyl v Q2. Před průjezdem šachovnicovou vlajkou jsem neviděl červenou vlajku a tým ze všech pohledů, které byly k dispozici, viděl to samé, takže nevím, proč můj čas na kolo byl smazán. Je to škoda, protože jsme do Imoly přivezli aktualizaci – což jsme plánovali měsíce – a měl jsem ve vůz velkou důvěru; nyní jsem úplně jinde. Je těžké tu předjíždět, takže budu muset počkat a uvidím, co přinese zítřek.
Ayao Komatsu, šéf týmu
Je zřejmé, že to byla kvalifikace velmi zklamáním. Od včerejška a dnešního rána jsme věděli, že rozdíly jsou těsné, ale myslel jsem si, že alespoň s jedním vozem máme šanci se přiblížit nebo být v Q3, takže skončit s oběma vozy v Q1 je velkým zklamáním. Podmínky jako vítr se v Q1 změnily, takže to bylo obtížné, ale cítil jsem, že Ollie na to reagoval velmi dobře a jeho poslední kolo bylo velmi dobré.
Tento čas byl smazán, protože ředitelství závodu se domnívá, že červená vlajka byla avizována předtím, než přejel cílovou čáru; náš názor je jiný. Máme různé důkazy, které ho podporují, takže jsme o tom mluvili se stewardy, ale kvalifikačním výsledku se nic nemění. Rádi bychom pochopili, jak k tomuto závěru dospěli a jak ho zdůvodní. Je zřejmé, že o tom diskutovali a debatovali, protože začátek Q2 byl odložen. Pro nás existují přesvědčivé důkazy, které říkají, že jeho čas na kolo měl zůstat, takže taková je naše současná pozice, ale transparentně bychom o tom rádi mluvili se stewardy.
Esteban se po většinu víkendu trápil a včera jsme měli trochu problém s vyvážením vozu, ale pak dnes ráno, pokud vím, se nám to nepodařilo a on se tam prostě nemohl dostat. V tuto chvíli nevím, jestli máme problém nebo ne, ale musíme se na to podívat.
*) Dodatek:
Jak bylo uvedeno v reportu ke kvalifikaci, Colapinto byl po Cunodově nehodě a červené vlajce opravdu týmem vypuštěn na boxovou uličku před restartem v Q1 v rozporu s danými limity, proto byl dodatečně penalizován posunem o jedno místo na startovním roštu.
Napsat komentář